Ресми интернет-ресурсқа қош келдіңіз

Тәрбие жұмысын талдау
2022-2023 оқу жылы үшін
2022-2023 оқу жылында мектептің тәрбие жұмысы мектептің осы оқу жылына арналған мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес жүзеге асырылды. Барлық іс-шаралар тұлғаға бағытталған білім беру және тәрбие ортасын құру процесінің тізбегіндегі буындар болды. Бұл жұмыс тәрбие мақсаттарына қол жеткізуге, мәлімделген міндеттерді орындауға және жалпы оқу-тәрбие процесінің тиімділігін арттыруға бағытталған.
Мектептің тәрбие жұмысының міндеттері
Педагогикалық ұжымның жұмысы келесі тәрбиелік міндеттерді шешуге бағытталсын:
1. Азаматтық-патриоттық сананы қалыптастыру, адамгершілік ұстанымды қалыптастыру.
2.Танымдық қызығушылықтарды дамыту, мәдени-тарихи құндылықтарды білу қажеттілігі, шығармашылық белсенділікті дамыту.
3.Оқушыларды аға ұрпақ жинақтаған мәдени, рухани-адамгершілік құндылықтарды жаңғырту, сақтау және көбейту жөніндегі жұмысқа тарту.

4.Мектепте спорттық-сауықтыру жұмыстарын жандандыру.

5.Балалардың құқық бұзушылықтарының алдын алу және олардың санын азайту мақсатында оқушылар арасында профилактикалық жұмысты нығайту.

6.Өзін-өзі басқару дағдыларын дамыту мақсатында мектеп активінің жұмысын ұйымдастыру.

Мектептің тәрбие жұмысының мақсаты

Әлеуметтік-бейімделгіш, бәсекеге қабілетті тұлғаны дамыту үшін жағдай жасау; (рухани дамыған, шығармашылық, адамгершілік және дене бітімі сау, өмірлік ұстанымды саналы түрде таңдауға қабілетті, идеяларды өз бетінше әзірлеуге қабілетті, қазіргі әлеуметтік-мәдени жағдайларда бағдарлай алатын тұлға).

Сынып жетекшілерімен жұмыс

2022-2023 оқу жылындағы тәрбие жұмысын қорытындылай келе, мектептің барлық педагогикалық ұжымы жоспарланған жоспарларды жүзеге асыруға, олардың алдына қойылған міндеттерді шешуге ұмтылмағанын атап өткен жөн. Бұл сипаттамалар сынып жетекшілерінің қызығушылығын білдірмейді.

Сынып жетекшілерінің әдістемелік бірлестігінің отырыстары өте сирек өтеді .

Сынып жетекшілерінің тәрбие қызметін бақылау іс-шараларға, сынып сағаттарына, ата-аналар жиналыстарына, өзара іс-шараларға қатысу арқылы жүзеге асырылды.

Тәрбие жұмысының негізгі нысандары мен әдістері тақырыптық сынып сағаттары, ұжымдық шығармашылық істер, конкурстар, викториналар, бұқаралық спорттық жарыстар, танымдық ойындар, әңгімелер, экскурсиялар, жорықтар болды. Сыныптық және жалпы мектептік тәрбие іс — шараларын дайындау және өткізу кезінде барлық ұйымдастырушылар ақпараттық-коммуникативтік технологияларды, шоу-технологияларды, іскерлік ойындар мен Интернет желісінің ресурстарын кеңінен пайдалана бермейді. Сынып ұжымдарының дамуын талдау және зерттеу көптеген сынып ұжымдарының қызметі қоғамдық және әлеуметтік маңызды міндеттер мен перспективаларды жүзеге асыруға бағытталғанын көрсетті. Мектеп оқушылары оқушылар ұжымының өміріне, жалпы мектептік іс-шараларға, ауыл іс-шараларына белсенді қатысады.

Нәтижесі:

Жалпы, сынып жетекшілерінің жұмысын әлсіз деп санауға болады.

Мақсатты бағдарлар.

1.Балалардың агрессивтілігін жеңу, балаларды жаман әдеттерден арылту, оларды жоғары рухани мұраттарға біріктіру.

2.Отанға деген сүйіспеншілікті ояту, Ар-намыс пен мейірімділік, әйел мен кәрілікке деген құрмет, әлсіздерді қорғауға дайын болу және қиындықтарды жеңе білу сияқты қасиеттерді тәрбиелеу.

Балалардың ой-өрісін Отан тарихы саласындағы біліммен байыту үшін жағдай жасау.

4.Отан қорғаушыларды, мемлекеттің қаһармандық тарихын еске алуға тәрбиелеу, ардагерлерге, Ұлы Отан соғысының жесірлеріне қамқорлық жасау қажеттілігін жандандыру.

Іс-шаралар бай, алуан түрлі өткізілді. Бұл іс-шаралардың барлығы соғысты білмейтін ұрпақ үшін өте маңызды, тірі тарихпен әрбір байланыста болу, мемлекетіміздің даңқты беттері туралы әрбір әңгіме ерекше мағынаға толы, бұл тұлғаның азаматтық және адамгершілік қалыптасуына көп жағынан ықпал етеді.

Жыл сайын Отан қорғаушылар күніне арналған барлық сыныптарда бұрыннан қалыптасқан дәстүр Бойыншаества сабақтары өткізіледі.

Біздің мектептің оқушылары «Обелиск» әскери-мемориалдық акциясына белсенді қатысты (ескерткішті тазалау , ретке келтіру)

Патриоттық тәрбие жұмысының маңызды бөлігі-бұл жалпы мектеп мерекелерін қамтитын дәстүрлер:» күз мерекесі»,» Мұғалімдер күні»,» Қарттар күні», «8 наурыз», » Отан қорғаушылар күні «»Соңғы қоңырау мерекесі».

Мектепте еріктілер жасағы құрылды, жұмыс жоспары жасалды.

Ұлы Отан соғысындағы халқымыздың Ұлы Жеңісі қарсаңында іс-шаралар осы күннің лайықты кездесуіне арналған. Мерекелер аясында мерекелеу шараларын жоспарлау үшін ұйымдастыру комитеті құрылды.

9 мамырда Бүкілресейлік «ұмытылған полк» акциясына қатысты. Мектеп оқушылары митинг өткізуге белсене қатысып, ҰОС-да қаза тапқан жауынгерлерге ескерткішке гүл шоқтарын қойды.

Оң нәтижелер:

Мектеп оқушылары осы бағыттағы аудандық іс-шараларда жоғары нәтижелер көрсетуде.