2024-2025 оқу жылындағы КММ «Новомир ЖББОМ» тәрбие жұмысын талдау.
- 1. "Біртұтас тәрбие" Республикалық бірыңғай тәрбие бағдарламасын іске асыру.
2024-2025 оқу жылында "Біртұтас тәрбие"біртұтас тәрбиелеудің бірыңғай республикалық бағдарламасы енгізілді. Бағдарламаға сәйкес мектептер үшін жұмыс жоспары ұсынылды, оны біздің мектеп бір жыл ішінде жүзеге асырды.
Бағдарлама ішінде әлеуметтік маңызы бар тақырыптарға арналған бірнеше жоба, 6 бағыт және т. б.
Оқу жылының басынан бастап барлық іс-шаралар мектеп педагогтары арасында бөлінді, педагогикалық ұжымның, сондай-ақ оқушылар мен олардың ата-аналарының бағдарламасымен танысты.
Оқу жылының басында №1-04/486 мектепте "бірыңғай тәрбие бағдарламасын" бекіту туралы мектеп бойынша бұйрық шығарылды
Осы бұйрық негізінде бүкіл бағдарламаны жүзеге асыруға жауапты педагогтар тағайындалды.
"Ұлттық ойындар – ұлт қазынасы" - спорт нұсқаушысы Остринский
В.Н.
Өзгерістер кезінде" күй дыбысы " – инженер М. А. Сыздықов
"Менің Қазақстаным" –дүйсенбі әнұранын орындау-аға тәлімгер Дехканов
А. А.
"Аптаның дәйексөздері" - Зрвр Жалатбекова М. К.
"Қауіпсіздік сабақтары" - сынып жетекшілері
Жобаларды іске асыруға жауаптылар;
"Қамқор" жобасы - аға тәлімгер Дехканов А. А.
"Smart Bala" жобасы-информатика пәнінің мұғалімі Қожагелдинова Э. ж.
"Ұшқыр ой алаңы" жобасы-математика пәнінің мұғалімі М. А. Сыздықов
"Шабыт" жобасы-Көркем еңбек мұғалімі А. А. Илюбаева.
"Балалар кітапханасы" жобасы-кітапханашы Метлушко Н.А..
"Еңбек адал - жас өнер" жобасы - психолог Ткач Н.В.
"Аққу" клубы-психолог Ткач Н. В., "Мирас" клубы-ЗРВР Жалатбекова М. К.
Тұтастай алғанда "Біртұтас тәрбие" біртұтас тәрбие берудің бірыңғай республикалық бағдарламасы 70% - ға іске асырылды. Ай сайын мектептің ЖББМ жоспары бойынша әр айлықтың іске асырылу жағдайы туралы анықтама жасалды, қорытындылар жасалды және
- Мектептің құқық бұзушылықтың алдын алу бойынша жұмысы
Профилактика мәселелерін кешенді шешу негіздерін қалыптастыру, оларды қазіргі қоғамда әлеуметтік оңалту, білім алушылардың құқықтық мәдениет мәселелері бойынша оқушылардың ой-өрісін кеңейту мақсатында оқу жылының басында кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтардың алдын алу бойынша мектептің іс-шаралар жоспары әзірленді.
Мектепте 2024-2025 оқу жылының басынан бастап профилактика кеңесі жұмыс істеді, оның құрамына: кеңес төрағасы, директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, хатшы, педагогтар, медицина қызметкері (келісім бойынша), қамқоршылық кеңестің төрағасы, ата-аналар комитетінің төрағасы кірді.
Оқу жылында Профилактика кеңесінің 4 Жоспарлы, 2 жоспардан тыс отырысы өткізілді, оның барысында тәрбие профилактикалық жұмысын оңтайландыру, кәмелетке толмағандардың қараусыздығы мен құқық бұзушылықтарының алдын алу, салауатты өмір салтын насихаттау мәселелері қаралды.
Кәмелетке толмағандардың білім алуына бақылау жүргізіледі: өткізіп алған сабақтарды қатаң есепке алу, себепсіз рұқсатнамаларды жою бойынша жұмыс.
Барлық білім алушылармен, сондай-ақ ата-аналармен заңның бұзылуына жол бермеу мақсатында Профилактика кеңесінің мүшелері девиантты мінез-құлықтың себептерін, баланың отбасында тұру және тәрбиелеу жағдайларын зерделеуге бағытталған профилактикалық іс-шаралар жүргізеді. Сондай-ақ, алдын алу Кеңесі мектептің педагогикалық ұжымының Заңды іске асыру жөніндегі қызметін талдайды. Сынып жетекшілері Профилактика Кеңесінің отырыстарына қатысады, өз сөздерінде олар әрбір білім алушымен тәрбиелік профилактикалық жұмыстың негізгі бағыттарын көрсетеді.
Мектепте ақпараттық кеңістік құрылды. Оқушылар мен ата-аналарға арналған ақпараттық стендтер бар, онда: оқушыларға арналған ережелер, учаскелік инспектор басшыларының координаттары орналастырылған.
Оқу жылының басында халықтың қорғалмаған топтарынан, көп балалы отбасылардан, жетім балалардан және өгей шешесімен бірге тұратын оқушылардан, балаларды жалғыз тәрбиелеп отырған ата-аналардан әлеуметтік Деректер банкі құрылды.
Кәмелетке толмағандардың құқық бұзушылық түрлерімен және олар үшін жауапкершілікпен танысу , кәмелетке толмағандардың құқық бұзушылықтары мен қылмыстарының жай-күйін талдау мақсатында жалпы мектептік ата-аналар жиналысы өткізілді.
2024 жылғы 25 қарашадан 13 желтоқсанға дейін ЗРВР мектеп психологымен, сынып жетекшілерімен және тәлімгерлермен бірлесіп "қатыгездік пен зорлық-зомбылықсыз балалық шақ"акциясы өткізілді.
"Қатыгездік пен зорлық-зомбылықсыз балалық шақ" ақпараттық стенді рәсімделді
Ватсап мессенджерінде әкімшілікке және пән мұғалімдеріне оқушының жоқтығы және оның болмау себебі туралы уақтылы хабарлау үшін чат құрылды.
Сынып жетекшісінің балалармен профилактикалық жұмысының негізгі нысаны-сынып сағаттары, әңгімелер мен акциялар.
Нашақорлықтың, темекі шегудің, электрондық темекінің алкоголизмнің және басқа да тәуелділіктердің алдын алу жыл сайын мектептің тәрбие жұмысында басым болып табылады. Осы бағыт бойынша жұмыс құқық бұзушылықтың алдын алудың кешенді-нысаналы бағдарламасын іске асыру шеңберінде жүргізілді. Профилактикалық жұмыстың осы бағыты қызметінің нәтижесі мектеп оқушыларының алкогольді тұтыну фактілерінің болмауы болып табылады.
Кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтар мен қылмыстардың алдын алу жөніндегі жұмысты тиімді және нәтижелі деп санаймыз.
Біз құқық бұзушылықтардың алдын алу бойынша жұмыстың нәтижелілік көрсеткіштерін қарастырамыз:
- Мектеп оқушыларының сабақтан тыс уақытта жасаған құқық бұзушылықтарының санын азайту;
- Мектеп ұжымындағы жанжал жағдайларының санын азайту;
- Тиімді әлеуметтік-педагогикалық жұмыс есебінен ББММ және мектепішілік есепте тұрған балалардың болмауы;
- Оқушылардың негізсіз рұқсаттамаларының санын азайту.
- 3. Білім алушылардың жазғы демалысы мен сауықтыру қызметін ұйымдастыру бойынша жұмыс
Жазғы демалысты ұйымдастыру және балаларды сауықтыру мақсатында " Даңқ-бас байлық!"2025 жылғы маусым-тамыз кезеңіне.
Жалпымектептік ата-аналар жиналысында мектептің жария баяндамасы, жазғы каникул барысында "Ашық есік күндері", "ЖАЗ-2025 жобаларын қорғау"ЗРВР семинары арқылы қоғамдық бақылау құралдары
Оқушылар арасындағы денсаулық деңгейінің оң көрсеткіштері-балалар мен жасөспірімдердің 100% жұмыспен қамтылуы,
қараусыздық пен панасыздықтың, сондай-ақ кәмелетке толмағандарға қатысты құқық бұзушылықтардың болмауы.
Жұмыспен қамту түрлері
- "Солнышко" ЕПОП-жетекшісі Жалатбекова М. К. 13 адам 0-4 сыныптар
- "ЭкоМир" мектеп жанындағы тәжірибелік учаскесі-А. С. Алиева 5-9 сыныптар
- Уақытша жұмысқа орналастыру-ЗРВР Сқакова А. Ж.
- "Футбол" аула клубы-Сағамбай А. Е. 7-11 сыныптар 10 адам
- Веложарыс – Кимашева С. Ж.
- Балаларға арналған Лингвистика-Алшимбаев е. т., Амрина А. Б.
- "Қазақшаңызқал?"- Сатканова Б. А.
- "Волейбол" аула клубы-Кимашева С. Ж.
- "Оқу мектебі" - кітапханашы Метлушко Н.А.
- 4. Сынып жетекшілерінің құқық бұзушылықтың алдын алу бойынша жұмысы
Профилактика мәселелерін кешенді шешу негіздерін қалыптастыру, оларды қазіргі қоғамда әлеуметтік оңалту, білім алушылардың құқықтық мәдениет мәселелері бойынша оқушылардың ой-өрісін кеңейту мақсатында оқу жылының басында кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтардың алдын алу бойынша мектептің іс-шаралар жоспары әзірленді.
Мектепте 2024-2025 оқу жылының басынан бастап профилактика кеңесі жұмыс істеді, оның құрамына: кеңес төрағасы, директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, хатшы, педагогтар, медицина қызметкері ( келісім бойынша), қамқоршылық кеңестің төрағасы, ата-аналар комитетінің төрағасы кірді.
Оқу жылында Профилактика кеңесінің 4 Жоспарлы, 2 жоспардан тыс отырысы өткізілді, оның барысында тәрбие профилактикалық жұмысын оңтайландыру, кәмелетке толмағандардың қараусыздығы мен құқық бұзушылықтарының алдын алу, салауатты өмір салтын насихаттау мәселелері қаралды. Кәмелетке толмағандардың білім алуына бақылау жүргізіледі: өткізіп алған сабақтарды қатаң есепке алу, себепсіз рұқсатнамаларды жою бойынша жұмыс.
Барлық білім алушылармен, сондай-ақ ата-аналармен заңның бұзылуына жол бермеу мақсатында Профилактика кеңесінің мүшелері девиантты мінез-құлықтың себептерін, баланың отбасында тұру және тәрбиелеу жағдайларын зерделеуге бағытталған профилактикалық іс-шаралар жүргізеді. Сондай-ақ, алдын алу Кеңесі мектептің педагогикалық ұжымының Заңды іске асыру жөніндегі қызметін талдайды. Сынып жетекшілері Профилактика Кеңесінің отырыстарына қатысады, өз сөздерінде олар әрбір білім алушымен тәрбиелік профилактикалық жұмыстың негізгі бағыттарын көрсетеді.
Мектепте ақпараттық кеңістік құрылды. Оқушылар мен ата-аналарға арналған ақпараттық стендтер бар, онда: оқушыларға арналған ережелер, учаскелік инспектор басшыларының координаттары орналастырылған.
Оқу жылының басында халықтың қорғалмаған топтарынан, көп балалы отбасылардан, жетім балалардан және өгей шешесімен бірге тұратын оқушылардан, балаларды жалғыз тәрбиелеп отырған ата-аналардан әлеуметтік Деректер банкі құрылды.
Кәмелетке толмағандардың құқық бұзушылық түрлерімен және олар үшін жауапкершілікпен танысу , кәмелетке толмағандардың құқық бұзушылықтары мен қылмыстарының жай-күйін талдау мақсатында жалпы мектептік ата-аналар жиналысы өткізілді.
Біздің қолымыздағы барлық нәрсе, біздің ата-анамыз, баламыздың қалай өсетініне, ересек өмірге қалай енетініне байланысты. Баланың жеке басының қалыптасуына олардың сөздері мен моральдары емес, ата-аналардың нақты әрекеттері мен мінез-құлқы үлкен әсер етеді.
2024 жылғы 25 қарашадан 13 желтоқсанға дейін ЗРВР мектеп психологымен, сынып жетекшілерімен және тәлімгерлермен бірлесіп "қатыгездік пен зорлық-зомбылықсыз балалық шақ"акциясы өткізілді.
* Қаңғыбастық пен қараусыздықтың алдын алу үшін мектеп оқушыларының сабаққа қатысуын бақылау жүргізіледі. Осы мақсатта:
* сынып жетекшілері ЗРВР-мен бірге балалардың қатысуын үнемі бақылайды, балалардың болмау себептерін есепке алу журналы жүргізіледі.
* пән мұғалімдері сынып жетекшісіне оқушылардың сабаққа қатыспауы туралы уақтылы хабарлайды;
* сынып жетекшісі сол күні ата-анасынан бас тарту себебін біледі (егер өтініш болмаса)
Ватсап мессенджерінде әкімшілікке және пән мұғалімдеріне оқушының жоқтығы және оның болмау себебі туралы уақтылы хабарлау үшін чат құрылды.
Сынып жетекшісінің балалармен профилактикалық жұмысының негізгі нысаны-сынып сағаттары, әңгімелер мен акциялар.
Нашақорлықтың, темекі шегудің, электрондық темекінің алкоголизмнің және басқа да тәуелділіктердің алдын алу жыл сайын мектептің тәрбие жұмысында басым болып табылады. Осы бағыт бойынша жұмыс құқық бұзушылықтың алдын алудың кешенді-нысаналы бағдарламасын іске асыру шеңберінде жүргізілді. Профилактикалық жұмыстың осы бағыты қызметінің нәтижесі мектеп оқушыларының алкогольді тұтыну фактілерінің болмауы болып табылады.
Мектепте мектеп оқушыларына құқықтық білім беруге көп көңіл бөлінеді.
Оқушылармен демалыс алдында кәмелетке толмағандардың көшеде және ересектердің еріп жүруінсіз қоғамдық орындарда болу уақытын және кәмелетке толмағандардың келуіне тыйым салынған орындарды еске сала отырып, ТБ бойынша нұсқаулықтар үнемі өткізіліп тұрады.
Мектепте апта сайын тәртіптік желілер өткізіледі, онда аптаның қорытындылары: ауысымдық аяқ киім, сабаққа кешігу және кешігу, мінез-құлық мәдениеті тармақтары бойынша шығарылады.
Жалпы мектеп жұмысына, шығармашылық және спорттық қызметке белсенді қатысқаны, оқудағы, еңбектегі жетістіктері үшін балалар алғыс хаттармен, кәдесыйлармен марапатталады.
Кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтар мен қылмыстардың алдын алу жөніндегі жұмысты тиімді және нәтижелі деп санаймыз.
Біз құқық бұзушылықтардың алдын алу бойынша жұмыстың нәтижелілік көрсеткіштерін қарастырамыз:
- Мектеп оқушыларының сабақтан тыс уақытта жасаған құқық бұзушылықтарының санын азайту;
- Мектеп ұжымындағы жанжал жағдайларының санын азайту;
- Тиімді әлеуметтік-педагогикалық жұмыс есебінен ББММ және мектепішілік есепте тұрған балалардың болмауы;
- Оқушылардың негізсіз рұқсаттамаларының санын азайту.
- ЖҚЕ оқыту және ЖКО алдын алу бойынша сынып жетекшілерінің қызметі
Балалардың жол-көлік жарақаттануының алдын алуда мектеп бағдарламасы бойынша жол қозғалысы ережелерін зерделеуден басқа, оқушылармен сыныптан тыс жұмыстарға үлкен мән беріледі. 1-4 сыныптардың сынып жетекшілері бірінші тоқсанда бірқатар алдын алу шараларын өткізді.
Сынып жетекшілері жол қозғалысы ережелері бойынша сабақтар, викториналар өткізу үшін оқу презентациялары, бейне сабақтар жасайды. Тренингте жол қозғалысы ережелеріне арналған баспа құралдары кеңінен қолданылады.
Соңғы сабақтың соңында ЖҚЕ сақтау бойынша бес минут өткізіледі,
Сондай-ақ сынып жетекшілері ЖҚЕ сақтау бойынша ауыл бойынша экскурсиялар өткізеді. Мақсат-жол қозғалысы ережелерін насихаттау ғана емес, сонымен қатар жолда өзін қалай дұрыс ұстау керектігін, апаттан қалай сақтану керектігін, өз өмірін сақтап қалу үшін, үйге қиындық туғызбау үшін көрсету.
Ата-аналар жиналысын өткізу кезінде "көшедегі тәртіп – жаяу жүргіншілер қауіпсіздігінің кепілі"мәселелері қамтылды.
Барлық сынып жетекшілерінің балалар жол-көлік жарақаттарының алдын алу және алдын алу бойынша жұмыс бағдарламалары бар жоспарлары бар.
Ұсыныстар мен қорытындылар:
1.Балалардың жол-көлік жарақаттануының алдын алу жөніндегі жұмысты қанағаттанарлық деп санау.
2.Білім алушыларды көшелер мен жолдарда жол қозғалысы және қауіпсіз жүріс-тұрыс ережелеріне оқыту бойынша жұмысты жалғастыру.
3.1-4 сыныптардың сынып жетекшілері жол қозғалысы ережелеріне сәйкес бұрыштар жасаңыз.
4.1-4 сыныптардың сынып жетекшілері ата-аналарымен бірге баланың "үй-мектеп-үй" қауіпсіз жолының сызбасын жасап, оқушылардың күнделіктеріне жапсырсын.
- 6. Білім алушыларды экологиялық тәрбиелеу бойынша сынып жетекшілері мен аға тәлімгердің жұмысы
"Новомирская ЖББОМ" КММ тәрбие жұмысының жоспарына сәйкес 2024 жылдың сәуір айында Білім алушыларды экологиялық тәрбиелеу бойынша сынып жетекшілері мен аға тәлімгерлердің жұмысының жай-күйіне тексеру жүргізілді.
Сынып жетекшілері бастауыш мектептен бастап білім алушыларға экологиялық тәрбие беру бойынша жұмыс жүргізуде.
Экологиялық білім беру мен білім алушыларды тәрбиелеуді енгізу бойынша бірыңғай ақпараттық және әдістемелік кеңістікті құру және интеграциялау мақсатында 1-30 сәуір аралығында мектепте экологиялық тәрбие айлығы өтті.
Айлық аясында аға тәлімгерлер, кітапханашы және сынып жетекшілері балаларда экологиялық мәдениетті тәрбиелеуге бағытталған бірқатар іс-шаралар мен акциялар ұйымдастырды.
Барлық өткізілетін іс-шаралардың ең белсенді қатысушылары 1,3,4,8-9 сынып оқушылары болды.
Барлық өткізілетін іс-шаралардың ең белсенді қатысушылары 1,3,4,8-9 сынып оқушылары болды. Тиісінше, осы сыныптардың сынып жетекшілері экологиялық білім беру жұмыстарын тиісті деңгейде жүргізді.
Жоғарыда айтылғандарға сүйене отырып, сынып жетекшілерінің экологиялық тәрбие мен білім беру бойынша жұмысын тиімді деп санауға болады.
Ұсыныстар:
- 1-9 сынып жетекшілері оқушылардың экологиялық сауаттылығын қалыптастыру бойынша жұмысты жалғастырсын.
- Жыл сайын республикалық экологиялық акцияларға қатысу (макулатура, пластик жинау).
- Акцияларға, сыныптан тыс іс-шараларға қатысуға тек білім алушыларды ғана емес, ата-аналар жұртшылығын да тарту.
- Педагог – психологтың 2024 – 2025 оқу жылындағы жұмысы
Мектептің психологиялық-педагогикалық қызметінің жұмысы негізгі бағыттар бойынша салынды:
* Диагностикалық бағыт.
- • Ағарту және алдын алу
- • .Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс.
* Түзету-дамыту жұмысы
Өткен жылы педагог-психологтың жұмысын талдай отырып, барлық қызмет перспективалық жұмыс жоспарына сәйкес және барлық бағыттар бойынша жүргізілді деп айтуға болады. Жүргізілген жұмыс өз кәсіби мүмкіндіктерін анықтауға, сондай-ақ болашақта қызметті іске асыру мен кәсіби өсудің негізгі жолдарын анықтауға мүмкіндік берді. Келесі оқу жылында педагогикалық кадрлармен жұмысты күшейтуге, сондай-ақ дарынды балалармен жұмыс істеуге назар аудару қажет. Өткен жылғы қызметті талдауды ескере отырып, келесі жылы қызметін жалғастыру.
- Спорт нұсқаушысының жұмысы
Оқу жылының басында спорт нұсқаушысының жаңа оқу жылына арналған жұмыс жоспары әзірленді. Осы жоспарға сәйкес өскелең ұрпақты оқыту мен тәрбиелеу, балалардың үйлесімді дене дамуында сауықтыру, білім беру және тәрбиелеу мақсаттарына қол жеткізілді.
СӨС және спорттық бағыт бойынша барлығы 32 іс-шара ұйымдастырылып, өткізілді. Іс-шаралардың негізгі бөлігі екінші жартыжылдықта өткізілді. Екінші жартыжылдықта нұсқаушы өзгерді. С. Ж. Кимашева өз жұмысын белсенді жүргізді және алдыңғыға қарағанда көбірек бұқаралық іс-шаралар өткізді.
- Кітапханашының оқуды насихаттау және оқырмандардың қызығушылығын дамыту жөніндегі жұмысы.
Кітапхана жоспары бойынша оқу мәдениетін тарату және дамыту бойынша жұмыстың келесі түрлері өткізілді-Мектеп кітапханасының ақпараттық жүйесі туралы дәрістер: әдеби викториналар, әдеби ойындар, әдеби байқаулар, көрмедегі кітап шолулары, саяхат ойындары, квесттер.
2024-2025 оқу жылындағы көрсеткіштерді талдай отырып, ең белсенді оқырмандар бастауыш сынып оқушылары болды деген қорытынды жасауға болады.
Проблемалық Тараптар оқушылардың көпшілігінде оқуға деген ынтаның төмендігі болып қала береді. Бұл мәселенің басты себебі оқымаған ересек ұрпақ және үйде және мектепте балалар кітапханасының сапалы қорының болмауы деп санауға болады. Жобаның негізгі модулін "отбасы-кітаптар" деп бөлуге болады, өйткені отбасында оқуға деген сүйіспеншілік болуы керек. Осыған сүйене отырып, келесі оқу жылында дәл осы модульді іске асырудың тиімді жолдарын ойластыру қажет.
Қорытындылар мен ұсыныстар жалпы қорытынды:
SWOT-талдау нәтижесінде мектептің тәрбие жұмысының негізгі бағыттары айқындалды, тәрбие іс-шаралары жоспарға сәйкес жүргізілді, жақсы нәтижелерге қол жеткізілді. Алайда, құқықтық тәрбиені нығайту, жас мамандарға әдістемелік көмек көрсету, ата-аналармен байланысты күшейту және материалдық қолдауды күшейту маңызды.
Ұсыныстар:
1.Оқушылардың қызығушылығын арттыру және құқықтық тәрбие бойынша іс-шараларды ұлғайту әдістерін қолдану.
2.Ата-аналармен байланысты нығайту және олардың тәрбие қызметіне белсенді қатысуы.
3.Жергілікті серіктестерді жұмылдыру және балаларға психологиялық және әлеуметтік қолдау көрсету.
- Жас мамандарға әдістемелік көмек ұйымдастыру.
Орындаушы Скакова А. Ж.




